Klacht: Schade aan besteld artikel, na 3 weken geen oplossing

op 05 mei 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hadden leuke spiegeltjes besteld bij vakantieveilingen. Kost niet veel, je hebt ook niet veel. Toen ik ze uitpakte bleken ze flink beschadigd te zijn. Kan natuurlijk gebeuren, dus 13 april bericht met foto’s gestuurd. Tot op heden alleen een bericht dat ze het bij de betreffende afdeling hebben gemeld en ik nog iets hoor. Dat is inmiddels ook weer een week geleden. Erg slechte service!

Nieuw setje spiegels of het geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 09:56 geantwoord

Hi Ilona,

We hebben eventjes gekeken in ons systeem maar helaas zien wij geen mailtjes van jou. Zou je het nog een keer kunnen proberen? Je mag ook via Facebook Messenger contact met ons opnemen. Daar kan je makkelijk foto's sturen naar ons. Wij helpen je graag verder.

Groetjes, Donnie

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona 12 10