Mijn Klacht:
Vorige week heb ik kaarten besteld voor Walibi België. In totaal 4 zodat ik 2 dagen kon gaan met zijn tweeën. Ik heb deze allebei afgerekend en ik wil reserveren voor beide dagen. Ik klik twee kaarten aan voor het reserveren van 28 mei maar in een keer krijg ik de melding dat ALLE kaarten zijn gereserveerd op 28 mei. Nu heb ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en Walibi omdat dit een systeem fout is, maar beide geven aan NIETS te kunnen doen. Ik snap dat jullie de regel hebben gereserveerd niet kunnen wijzigen, maar dit is een andere situatie waar we aan beide kanten niet voor hebben gekozen en prima iets aan gedaan kan worden. Twee kaarten omwisselen voor 29 mei zou echt geen probleem moeten zijn of 2 kaarten innemen in verband met een serieuze klacht. Ik wil hier graag een echte oplossing in zien en niet dat ik nu met twee kaarten kom te zitten waar ik NIETS aan heb.
Gewenste Oplossing:
Annuleren van 2 kaarten of wijzigen van 2 kaarten naar 29 mei (ipv 28 mei)
