Klacht: Product kwijt en niet meer op voorraad

op 24 mei 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In april een veiling gewonnen voor 2 druppel spiegels van lifa living. Op 24 april zouden deze verstuurd zijn en kreeg ik een track en trace link van DHL. 3 weken lang is de status bij DHL geweest ‘pakket ontvangen, wachten op data’
Vanwege corona snap ik dat eea wat langer duurt met het verzenden en bezorgen van pakketjes. Dus na een goeie week contact opgenomen met klantenservice van vv. Zij gaven aan dat ze niet meer kunnen zien dan mij en dat ik zeker 15 werkdagen geduld moest hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Op 19 mei status bij DHL gecheckt en deze was nog steeds hetzelfde. Dus weer contact met klantenservice gezocht. Die zeggen dat het jammer is maar het product is kwijt en niet meer op voorraad dus kunnen ze het niet opnieuw verzenden en krijg ik binnen 14 dagen geld terug 5 euro tegoed voor bij een volgende veiling. Geld inmiddels terug, maar erg teleurgesteld om te zien dat de spiegels nu gewoon weer geveild worden op vv. Om nog meer mensen teleur te stellen?

Ik wil die spiegels graag hebben en was dan ook erg blij dat ik de veiling had gewonnen. Zeker nu ik zie dat ze weer geveild worden wil ik ze alsnog toegestuurd krijgen. Natuurlijk voor hetzelfde bedrag als wat ik betaald had voor mijn gewonnen veiling.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lydia_B