Mijn Klacht:
De 5e juni 2023 konden wij pas boeken, hooguit 14 dagen van tevoren. Dus op 22 mei. Rond 8 uur in de ochtend bleek géén enkel hotel aan de kustlijn meer beschikbaar te zijn! Terwijl die hotels wel werden getoond op het moment van kopen van de voucher. Er zijn ook geen beperkende voorwaarden getoond op dat moment. Het voelt voor ons als misleiding. Hierover ook contact gehad met Fletcher (0391559), echter er wordt om de feiten heen gedraaid.
Ik kreeg als antwoord…alsof er wel hotels zijn aangeboden (mogelijk enkele minuten??). Wij hebben op diverse dagen het tegendeel kunnen bewijzen.
Voucherbeschikbaarheid staat namelijk los van de reguliere beschikbaarheid in onze hotels. Conform de Algemene Voorwaarden van de voucher, die u accepteert bij aankoop door deze voor akkoord aan te vinken, wordt daar het volgende over aangegeven:
– Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers beschikbaar gesteld voor deze actie.
– Er is tegenover elke voucher een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar.
– De beschikbaarheid van de hotels is te raadplegen door middel van het inloggen met uw vouchercode.
– Er kan geen garantie worden afgegeven voor een specifieke dag en hotelcombinatie.
– Het maken van een reservering of boeking kan maximaal 4 kalenderweken voor aankomst.
– Reserveringen of boekingen kunnen uitsluitend via de actiewebsite gemaakt worden.
– Het is niet mogelijk om rechtstreeks bij het hotel van uw keuze een reservering of boeking te maken.
Gewenste Oplossing:
Dat verzilveren op de gewenste regio resp. gewenste datum wel mogelijk is. Dat er voldoende contingent wordt aangeboden aan de voucherhouders
