Klacht: Niet geholpen

op 15 februari 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

. Wat ben ik boos.. Een hotel veiling geveild.. Kreeg 2 codes. 1 code doet het niet.. 2 weken bezig.. En dan ook nog zeggen na 2 weken elke keer gebeld te hebben dat ze niks voor me kunnen betekenen.. Dit is onmacht.. Door hun fout kan niet met mij dochtertje na een hotel.. Heb hier geen woorden voor.. Maar ga dit uitzoeken.. Want ik laat mij niet zo afschepen..

Als ik 1 werkende code krijg.. Die ander doet het

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 dag geleden - Hallo Luciana,Wat vervelend dat je code niet werkzaam is. We hebben je op onze andere kanalen gesproken. Ook hebben we telefonisch contact met je gehad en de situatie uitgelegd. Helaas is er niets dat we aan het code probleem kunnen doen voor je. Het deponeren van je klacht via andere kanalen geen ander effect hebben.Met vriendelijke groet,Owen

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Luciana olijslager

22 uur geleden - Ja dankzij fletcher zelf opgelost.. Niemand komt er uit met jullie.. Er was gewoon 2 keer dezelfde code verstrekt.. Toevalig net voordat ik zelf de veiling had geveild. Is de code ook aan iemand anders gegeven.. Schaam jullie.. En nog niet helpen.. Valt me zo zwaar tegen van jullie

21 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 februari 2020 om 15:50 geantwoord

Hi Luciana,

Zoals reeds vermeld aan jou, hadden we je graag geholpen als we er de mogelijkheden toe hadden. Wat fijn dat Fletcher het probleem heeft opgelost. We hopen dat je ondanks alles een prettig verblijf hebt gehad.

Wim

Heeft op 20 februari 2020 om 20:24 geantwoord

Als de mogelijkheden er waren? .. Ben 2 weken bezig geweest met jullie.. En werd elke keer afgewimpeld.. Maar gelukkig dankzij FLETCHER zelf. Een goed verblijf gehad

Alle klachten die gemeld zijn door Luciana olijslager