Klacht: makeover by mois

xnanneke op 14 december 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw geduld. Wij hebben inmiddels reactie van de relatiebeheerder ontvangen. Het is niet meer mogelijk een reservering voor uw gewonnen arrangement te maken. Wij hebben de veiling dan ook voor u geannuleerd en u...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 14 december 2014

Een klant heeft een makeover gewonnen via Vakantieveilingen.nl, maar ondervond problemen met het verkrijgen van contact over de uitvoering van de prijs. Deze klacht is eerder ook door andere klanten gemeld. De situatie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heb de klacht al vaker langs zien komen. Voor veel geld een makeover gewonnen en krijg vervolgens op geen enkele manier contact.

Gewenste Oplossing:

Graag zsm een afspraak en anders graag geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat u problemen heeft met het bereiken van de aanbieder. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de daarvoor verantwoordelijke persoon, om te kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Zodra hier een terugkoppeling op komt, zullen wij u dat per e-mail laten weten. Met vriendelijke groet, Amanda - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 december 2014 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.
Wij hebben inmiddels reactie van de relatiebeheerder ontvangen. Het is niet meer mogelijk een reservering voor uw gewonnen arrangement te maken. Wij hebben de veiling dan ook voor u geannuleerd en u zult binnen 3 werkdagen hiervan de terugbetaling op uw rekening ontvangen. Excuses voor dit ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u fijne feestdagen toe!

Met vriendelijke groet,

Fleur - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM