Klacht: luxury wellness voucher

gboerkoel op 18 januari 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

misleidende aanbieding.
Ik kreeg de indruk dat ik via vakantieveiling had geboden op een cheque met een waarde van € 75,– en dat op vertoon van die cheque een 2e persoon gratis mee kon. Via mail gereserveerd bij Fort Beemster. Bij inchecken was het nogal druk bij de balie, de receptioniste nam de cheque in ontvangst , ging even weg om te overleggen. Zei dat we na afloop onze cheque moesten inleveren, vond ik wel een beetje vreemd. Maar het was nogal druk bij de balie, dus ik begreep dat wel. Na een geweldige dag gingen we afrekenen en toen schrokken we nogal. We moesten dus wel de volle mep van die waardecheque betalen. 75,– De receptioniste vroeg eerst aan ons of we wisten hoe het in zijn werk ging, met de cheque. Wij zeiden dat we dat wisten. Nou zei ze, er is nog wel eens onduidelijkheid over en toen we de rekening kregen begrepen we ook wel waarom.Ik zei als daar zoveel verwarring over is, dan begrijp ik niet waarom jullie dat bij de reservering niet vermelden. Die klacht zou ze doorgeven.
Ze zei dat ze dat ook door hadden gegeven bij vakantieveiling, want op de voucher staat het wel duidelijk, maar ik zei, die zie je in eerste instantie niet als je aan het bieden bent.

Ik wil restitutie van die € 75,--.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat u niet helemaal op de hoogte was van de voorwaarden van de door u ''gewonnen'' veiling. In de veilingtekst stond echter letterlijk het volgende: ''Luxury Wellness Voucher Je wisselt de voucher in bij 1 van de wellnessresorts en salons in Nederland en België. Je betaalt bij aankomst in het resort de arrangementsprijs en op vertoon van de Luxury Wellness Voucher gaat een 2e persoon helemaal gratis met je mee. • T.w.v. € 75,- '' Daarnaast stond er onder het tabblad ''voorwaarden'' o.a. het volgende: '' De 1e persoon betaalt bij aankomst in het Wellness Resort de arrangementsprijs en boekingskosten zoals vermeld op de website, de 2e persoon gaat tegen inlevering van de ondertekende voucher helemaal gratis mee. '' We raden iedereen altijd ten alle tijde aan om de veilingtekst volledig en goed door te lezen om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Helaas kunnen wij verder dan ook niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 januari 2013 om 15:17 geantwoord

Wij hebben tekst en uitleg gegeven over de gewonnen veiling en de voorwaarden van het arrangement.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door