Klacht: loombord kapot

a.breedijk op 24 juli 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat het pakket niet goed bij u is aangekomen. Helaas kunnen wij op basis van de gegevens vermeld in uw klacht uw account niet terugvinden, en uw klacht niet...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 24 juli 2014

Een klant heeft een klacht ingediend over een gewonnen veiling bij Vakantieveilingen.nl voor loombandjes. Bij ontvangst bleek het loombord beschadigd en van mindere kwaliteit dan verwacht, terwijl het horloge ook defect was. De klant twijfelt aan de waarde van het product, dat volgens de beschrijving 60 euro waard zou zijn.

Mijn Klacht:

Ik had gewonnen met bieden op loombandjes. Er stond bij te waarde van 60 euro wij hadden 42 euro geboden en daarmee gewonnen. Toen ik dit product binnen kreeg was het loombord al kapot er zat een scheur aan de onderkant ook is die erg slap en niet het orginele loombord. Ook het horloge is kapot het knopje om de tijd te verstellen vloog eraf. Verder zijn de bandjes wel goed en zat wel alles erbij alleen geloof ik nooit dat dit 60 euro waard is. Ik had dit beter op een markt kunnen kopen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg oprecht vinden als jullie voor de bieders meer foto's erbij plaatsen zodat ze weten wat voor bord ze krijgen ook zou ik de waarde tiepassen. Dat we teveel hebben geboden daar kunnen we niks aan doen maar ik wil wel de volgende bieders waarschuwen en dat je gewoon hele spullen binnen krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat het pakket niet goed bij u is aangekomen. Helaas kunnen wij op basis van de gegevens vermeld in uw klacht uw account niet terugvinden, en uw klacht niet oppakken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht samen met de gegevens van uw account en de waardebon op te sturen naar [email protected]? Dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Susan - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 31 juli 2014 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat het pakket niet goed bij u is aangekomen. Helaas kunnen wij op basis van de gegevens vermeld in uw klacht uw account niet terugvinden, en uw klacht niet oppakken.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht samen met de gegevens van uw account en de waardebon op te sturen naar [email protected]? Dan helpen wij u graag verder!

Met vriendelijke groet,
Susan - VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM