Mijn Klacht:
Met twee vouchers van Vakantieveilingen 2 overnachtingen met ontbijt geboekt bij een F1 hotel in Straatsburg. Bij aankomst op onze heenreis werden wij geweigerd, onze beide reserveringen bleken niet in hun reserveringssysteem te staan. Datzelfde was ook het geval met de vouchers van het belgische echtpaar dat direct na ons kwam inchecken. Het hotel was verder vol dus we moesten een ander, veel duurder hotel zoeken. Direct dit gemeld aan VV. Pas na ruim twee weken kregen we hierover definitief bericht, ook onze boeking voor de terugreis hadden ze niet in orde kunnen maken. Als oplossing kregen we het betaalde geld voor de vouchers terug. Maar dit zonder enige verdere compensatie voor het feit dat het ons extra moeite, tijd en vooral geld heeft gekost om zelf andere overnachtingen te boeken. Dit vinden wij een hele slechte service. Enige compensatie leek ons toch zeker terecht.
Gewenste Oplossing:
Een verdere compensatie van de geleden schade in de vorm van een financiele tegemoetkoming
