Klacht: gewonnen product nooit ontvangen

AnneleenG op 13 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn gewonnen veiling is volgens de track & trace van PostNl “geweigerd en terug retour gestuurd”. (Was niemand thuis op het moment van de levering volgens de site.) Er stak geen code/briefje in mijn brievenbus. Dus ik trek al in twijfel of ze wel tot aan de deur geweest zijn. Dit was vorige week. Ik stuur onmiddellijk een mail naar vakantieveilingen.nl aangezien ik problemen moet melden aan de verzender. Hier heb ik pas een week later reactie op gehad. Het pakket was ondertussen al naar hun teruggestuurd. In de plaats van dat zij dit in orde brengen met PostNl en het probleem aankaarten zijn ze niet van plan het probleem op te lossen. En dus ook niet om mijn gewonnen product te bezorgen. Volgens hun zijn ze niet verantwoordelijk voor wat er via PostNl gebeurt. Maar aangezien zij laten leveren via dit bedrijf en ik als ontvanger geen probleem kan aanbrengen bij hun leek het mij wel het minste dat zij hier iets aan doen. Ik heb als klant perfect op tijd mijn veiling betaald en alle regels gevolgd. Dan verwacht ik ook mijn pakket in de bus.. Was maar een tijdelijke veiling dus ik kan het zelfs niet meer opnieuw winnen. Zeer teleurgesteld. Ze hadden het product gewoon opnieuw kunnen verzenden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn product nog ontvangen. Het kan gewoon opnieuw verzonden worden, ik begrijp het probleem helemaal niet..

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat de post geen briefje heeft achter gelaten. Wij gaan dit dan ook gelijk uitzoeken. Helaas is het vaak niet mogelijk om het product nogmaals te bezorgen. Wij werken met aanbieders en een speciaal magazijn waardoor dit vaak moeilijk blijkt. Wij zullen dit echter navragen bij de aanbieder. Mocht het toch mogelijk zijn dan laten wij dit zo snel mogelijk aan jou weten. Wij gaan ons best doen. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare Vakantieveilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Naar aanleiding van uw vraag hierbij de beloofde terugkoppeling. Wij hebben inmiddels een bericht terug ontvangen van de verantwoordelijke relatiebeheerder. Deze geeft aan dat de post het pakje op 16 augustus hebben bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare Vakantieveilingen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 augustus 2016 om 20:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw vraag hierbij de beloofde terugkoppeling.

Wij hebben inmiddels een bericht terug ontvangen van de verantwoordelijke relatiebeheerder. Zij geeft aan dat de post het pakje op 16 augustus heeft bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit uiteraard graag.

Wij wilen je een fijne avond verder wensen.

Met vriendelijke groet,
Sabine Webcare
Vakantveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door