Mijn Klacht:
Mijn gewonnen veiling is volgens de track & trace van PostNl “geweigerd en terug retour gestuurd”. (Was niemand thuis op het moment van de levering volgens de site.) Er stak geen code/briefje in mijn brievenbus. Dus ik trek al in twijfel of ze wel tot aan de deur geweest zijn. Dit was vorige week. Ik stuur onmiddellijk een mail naar vakantieveilingen.nl aangezien ik problemen moet melden aan de verzender. Hier heb ik pas een week later reactie op gehad. Het pakket was ondertussen al naar hun teruggestuurd. In de plaats van dat zij dit in orde brengen met PostNl en het probleem aankaarten zijn ze niet van plan het probleem op te lossen. En dus ook niet om mijn gewonnen product te bezorgen. Volgens hun zijn ze niet verantwoordelijk voor wat er via PostNl gebeurt. Maar aangezien zij laten leveren via dit bedrijf en ik als ontvanger geen probleem kan aanbrengen bij hun leek het mij wel het minste dat zij hier iets aan doen. Ik heb als klant perfect op tijd mijn veiling betaald en alle regels gevolgd. Dan verwacht ik ook mijn pakket in de bus.. Was maar een tijdelijke veiling dus ik kan het zelfs niet meer opnieuw winnen. Zeer teleurgesteld. Ze hadden het product gewoon opnieuw kunnen verzenden.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag mijn product nog ontvangen. Het kan gewoon opnieuw verzonden worden, ik begrijp het probleem helemaal niet..
