Klacht: Gewonnen kast ‘kwijt’

op 18 mei 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op 27 april een kast gewonnen die al geruime tijd op ons verlanglijstje stond, dus ontzettend blij en meteen dezelfde dag de betaling voldaan. Op 30 april het bericht van Vakantieveilingen.nl dat de kast verzonden was met netjes de track en trace van DHL met als melding ‘zendingsgegevens ontvangen’ en ‘bezorgmoment bekend zodra je pakket bij DHL is’. Deze status bleef onveranderd waarna ik op 7 mei contact heb opgenomen met Vakantieveilingen.nl om erachter te komen waar de kast bleef. Van de klantenservice te horen gekregen dat de kast die week en anders de volgende week (uiterlijk 16 mei) nog geleverd kon worden en dat zij het door de omstandigheden erg druk hadden, begrijpelijk.
Geduld gehad en op 18 mei opnieuw contact opgenomen met de klantenservice, die mij nu wisten te vertellen dat de kast van 1,75 meter hoog was kwijtgeraakt omdat het zo lang had geduurd, aangezien deze niet meer op voorraad was niet meer kon worden nageleverd en de order was geannuleerd. Nu krijg ik binnen 14 dagen mijn geld terug en heb 5 euro veilingtegoed gekregen als troost.
Begrijpelijk dat tijdens deze corona-crisis leveringen langer kunnen duren maar dat kasten van bijna 2 meter hoog kwijt raken, dat je order dan geannuleerd wordt en je als schrale troost 5 euro veilingtegoed krijgt vind ik belachelijk. Daarnaast heb ik door deze gebeurtenis geen vertrouwen meer in Vakantieveilingen.nl en zal geen deel meer nemen aan verdere veilingen waardoor het veilingtegoed niet gebruikt zal worden en dus nutteloos is.

Wanneer de kast, model Saint-Tropez van het merk Lifa Living alsnog geleverd wordt. De klantenservice benoemt de gebeurtenis als ‘jammer’ maar maakt verder niet eens excuses. Vandaar dat ik mijn klacht ook meteen bij klacht.nl indien en niet bij Vakantieveilingen.nl in de hoop een betere reactieoplossing te krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 09:43 geantwoord

Heeft op 09 juni 2020 om 12:57 geantwoord

De oplossing was prima geweest als het geld na de voorgestelde 5 dagen daadwerkelijk op mijn rekening had gestaan, nu ruim drie weken later heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van Vakantieveilingen.nl met de vraag waar mijn geld blijft aangezien ik nog steeds niets heb ontvangen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 weken geleden - Beste Rob,We vinden het erg vervelend dat je nog steeds de terugbetaling niet ontvangen hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je het ordernummer van de veiling kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?Alvast bedankt!Groetjes, Jessie

Alle klachten die gemeld zijn door RBaudet