Mijn Klacht:
Bij de veiling stond vermeld tenminste 3 dagen van te voren te reserveren. Wij waren na het winnen 10 dagen voordat wij een overnachting wilden boeken. Nu bleek dat dit niet mogelijk was. Wel veel later maar daar gingen wij niet mee akkoord. Ik heb dit gemeld bij vakantieveilingen.nl en die kwam met de mededeling dat er weer volop boekingsmogelijkheden waren. Moest alleen wel 3 maanden wachten voor een overnachtingsmogelijkheid. U snapt dat ik niet blij ben met de gewonnen veiling. op Zoover zag ik iemand die een paar weken ervoor hetlzefde meegemaakt heeft. Die is door vakantieveilingen schadeloos gesteld. Wij niet en dat vind ik op zijn minst vreemd. Een week geleden heb ik dit ook gemeld dat ik niet akkoord kan gaan met hun “oplossing.” Tot op heden heb ik niets meer van vakantieveilingen gehoord. Als ook vakantieveilingen met een voor ons acceptabele oplossing komt dan zal ik mijn verhaal gaan plaatsen bij zoover en bij de consumentenbond en kassa. Ik denk dat ik tot nu toe erg tolerant geweest ben door hen de tijd te gunnen met een goede oplossing te komen.
Gewenste Oplossing:
Ons schadeloos stellen door de betaalde 80 Euro terug te storten.
