Klacht: geen treinkaartjes

vlaming34 op 01 juli 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juni j.l. wilden wij naar Deventer en op 24 juni terug naar Zoetermeer. Wij wilden gebruik maken van de actie van de NS. goedkope kaartjes voor heenreis en terugreis op andere datum. Dit bleek via Vakantieveilingen te gaan. Op 13 juni waren we zover gekomen dat we twee codes kregen, die we naar de N.S. moesten sturen door aan te klikken. MAAR DE NS ACCEPTEERDE DE CODES NIET. 24 euro betaald en dus geen kaartjes. Tevoren hadden we ook de terugreis moeten betalen, weer 24 euro. Toen we bij VERZILVEREN kwamen lukte het niet om verder te gaan, op geen enkele manier.. Wij hebben ons diezelfde dag naar Deventer moeten laten rijden en ons op 24 juni laten afhalen. , 48 euro betaald en geen kaartjes en extra kosten voor de autoreizen. Ik denk dat Vakantieveilingen dat makkelijk kunnen checken en ik zou het redelijk vinden als wij die kosten geretourneerd krijgen.

Gewenste Oplossing:

Pas als we de betaalde en niet gekregen treinkaartjes vergoede krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 juli 2018 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nardus,

Vervelend dat je de codes niet kunt verzilveren van de NS en extra kosten hebt gemaakt voor je treinreis.

Wij hebben de codes van beide NS winstpakkers voor je gecontroleerd en de codes zijn nog steeds geldig. Op de E-tickets staat een link waar je de activeringscodes kunt invullen en een vertrek -en aankomststation kunt selecteren, met een vertrekdatum.

Helaas kunnen wij je niet tegemoet komen met de extra gemaakte kosten of het bedrag van de NS winstpakker vergoeden.

Wij hopen dat je nog binnen de geldigheid een nieuwe treinreis kunt inplannen. Op de e-ticket kun je de 6 stappen volgen om de treinreis te reserveren , ga hiervoor naar de link www.NS.nlproductencoupon.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door