Klacht: Geen mogelijkheid om kortingcodes te gebruiken

droopytje op 11 augustus 2023 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik won via spin en win een kortingcode van 5 euro. Na een gewonnen veiling had ik nergens de mogelijkheid deze code in te vullen. Bij mijn betaling stond dan ook het volledige bedrag, dus heb ik de betaling afgebroken. Na een telefoontje dat ik niet de mogelijk kreeg om de kortingcode in te vullen, blijven zij beweren van wel en kan ik de code enkel gebruiken bij een volgende aankoop van minstens 6 euro 5,5 euro veilingskost. En wat als die dan weer niet werkt? Het was de bedoeling de code bij deze betaling te gebruiken. Telkens doorschuiven naar je krijgt die dan wel bij de volgende is wel een heel gemakkelijk verkooppraatje om zorgen dat mensen zouden blijven kopen.

Ik zou graag willen dat de 5 euro korting van dit veilingsbedrag afgetrokken word of dat de 5 euro op mijn rekening gestort worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Beste Cindy, Wat jammer dat het niet gelukt is met het invoeren van de kortingscode. Helaas kan ik geen €5,- in mindering brengen. Daarom wil ik je vragen het volledie bedrag te voldoen. Wanneer dit gedaan is, zal ik €5,- terugstorten op je rekening. Hopelijk vind je dit een passende oplossing! Groet, Wout

Reactie van de melder van de klacht droopytje

8 maanden geleden - Beste Wout, Dat zou fijn zijn. De betaling van het volledige bedrag is gebeurd. mvg, Cindy

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Beste Cindy, Bedankt voor je betaling. Het bedrag staat binnen 10 werkdagen op je rekening. groet, Wout

Alle klachten die gemeld zijn door droopytje