Mijn Klacht:
18 december heb ik via VakantieVeilingen draadloze oortjes besteld van het merk Tagbird. Toen ik jammer genoeg pas na het kopen van dit item op Google het merk opzocht zag ik tal van slechte recensies over de kwaliteit. Aangezien het een cadeau voor mijn vader was wilde ik deze gok absoluut niet nemen. Ik besloot daarom direct via mijn online account de oortjes te annuleren. Ik kreeg deze mail
Beste Elodie,
Bedankt voor je bericht.
Het product is al in proces en dat houdt in dat het met enkele dagen bij je geleverd wordt. Hierdoor kunnen wij het product nu niet meer annuleren. Als de postbode aan de deur komt staan, kan je het pakket weigeren waardoor het naar ons wordt geretourneerd. Als dat bij ons verwerkt is in het systeem krijg je binnen 14 dagen je gehele aankoopbedrag teruggestort op je rekening.
Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag!
Heb je nog vragen? Laat het ons weten! We helpen je graag.
Met vriendelijke groet,
Chanel
Veilingadviseur VakantieVeilingen
Vervolgens kreeg ik een mail dat het item na 14 dagen retour ging. Uitstekend ik was blij. Vervolgens werd het pakket weer opnieuw aangeboden.. heel gek. Ik nam weer contact op en ze zeiden dat het aan dhl lag en hun contact op zouden nemen. Prima de tijd ging voorbij en ik kreeg maar geen terug koppeling. Ik na een ruime week vragen of ze inmiddels al wat wisten(ondertussen kreeg ik meerdere mails dat ik het pakket kon komen ophalen) inmiddels zijn we nu dus al ruim 4 weken verder en ineens uit het niks krijg ik deze mail van hun binnen.
Beste Elodie,
Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Het lijkt erop dat jouw zending zoek is geraakt.
Wij hebben er gelukkig nog een op voorraad dus dit sturen we nu naar je toe. Binnen 5 werkdagen moet je dit in huis hebben.
Voor nu wensen wij je een fijne dag verder en graag tot ziens op onze website.
Heb je nog vragen? Laat het ons weten. We helpen je graag.
Met vriendelijke groet,
Nardy
Veilingadviseur VakantieVeilingen
https://www.vakantieveilingen.be/service
Ik stond met me oren te klapperen en snap niks van dit bedrijf. Ik bestel nooit meer iets bij VakantieVeilingen want als je al zo om je eigen 34 euro moet zeuren en bedelen dan is het wel ernstig gesteld. Het is voor mij nu meer een principe kwestie geworden omdat ik mij op deze manier belazerd voel. Momenteel heb ik op meerdere mails geen enkel antwoord meer ontvangen. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn eigen geld terug
