Klacht: fout website, ik de dupe

huphup op 08 februari 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb niet veel te besteden, nu had ik wat gespaard voor een leuk uitje en hoor van deze website.
Ik had geboden op een bieding voor de zwaluwhoeve voor 2 personen met high thea, hele dag gebruik kunnen maken van alle sauna faciliteiten.
zodra ik geboden had en de tijd was afgelopen, kreeg ik niet te horen of ik het winnende bod had. Gelijk daarop kwam die zelfde aanbieding. omdat ik niet hoorde dat ik gewonnen had ben ik hier op gaan bieden. Hier kreeg ik wel te horen dat ik het winnende bod had. evenlater kreeg ik een herrinering dat er 1 niet betaald was, echter was wel gedaan. Bleek dat ik beide biedingen gewonnen had en moest betalen terwijl de ene niet zichtbaar was. Na meerdere malen mail contact met hun te hebben gehad was het enige antwoord, het kan enkele minuten duren voordat je kan zien of je gewonnen hebt. Ik vind dit misleidend aangezien dit bij de 2e bieding niet zo was, en het nergens duidelijk op de site vermeld staat. Ze waren erg star en wouden ondanks mijn uitleg nergens op toegeven of compenseren.Verder bestoken ze je alleen dat je moet betalen terwijl je in mail gesprek met ze bent voor een oplossing met de dreigingen dat ze er andes kosten bovenop gaan doen. Zwaluwhoeve zelf heb ik geen slecht woord echter de medewerkers van vakantieveiligen en hun beleid wel. Ik zal niet meer op de site gaan en deze ook zeker afraden bij andere.

Gewenste Oplossing:

dat de hele bon vergoed word, ik niet hoef te betalen, iets van compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u onbedoeld twee veilingen gewonnen heeft. Er komt echter altijd bij het sluiten van een veiling in beeld te staan wanneer u de winnaar geworden bent van een veiling. Zoals eerder aangegeven kunt u ook via 'mijn veilingen' inzien wanneer een veiling gewonnen is. Bovendien versturen wij ook na het winnen van een veiling de bevestigingsemail. Om deze reden kunnen wij dan ook helaas niet overgaan tot annulering van uw veiling of compensatie. In onze algemene voorwaarden staat ook vermeld dat een gewonnen veiling een bindende overeenkomst is. Met vriendelijke groet. Monique - Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - En nu gaan we hier dus opnieuw de discussie verder waarbij via de mail ook constant het zelfde antwoord kwam. Ik geef toch duidelijk aan, ik kreeg GEEN melding dat ik hem gewonnen had en die mail kwam pas na een kwartier aan. Anders had ik toch niet opnieuw geboden? Ook bij MIjn veilingen kwam dit er niet gelijk te staan.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Er is geen storing op onze website geweest en dit is dan ook de reden dat de veiling helaas niet geannuleerd kan worden. Bij het sluiten van de veiling is naar voren gekomen dat u de winnaar bent geworden. Met vriendelijke groet, Monique - Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - En dit is WEDEROM het zelfde antwoord als ik per mail gehad heb. Praat ik mongools? Ik heb NIET naar voren gekregen dat ik gewonnen had, wat snappen jullie daar niet aan? Anders ga ik dit toch niet via deze site zetten en er zo veel moeite in steken. Ik ga me richtte tot de consumentenbond, misschien dat zij mn klacht wel serieus nemen. En ik zal zeker vakantieveilingen niet aanbevelen bij andere maar rondsturen er we te blijven. Ben er klaar mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 april 2012 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

We kunnen in deze situatie niets voor de klant betekenen. De gewonnen veiling is een bindende overeenkomst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door