Klacht: Boeking weekend weg

op 11 januari 2019 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn vriend heeft een vakantieveiling gewonnen voor een weekendje weg naar milaanromevenetie, wanneer hij had geboekt (eind november) stond er op de veiling: tm april 2019 inwisselbaar en te boeken. Wij gingen nog geen 1,5 week later kijken was het aangepast naar Maart 2019. Voor ons is het niet mogelijk om op deze data’s te gaan, hebben contact gehad met vakantieveilingen maar die zeggen: de beschikbaarheid wisselt regelmatig. En daarmee was het klaar. Dus nu hebben we 200,- betaald voor een weekend waar we niet heen kunnen gaan?

Als we een deel van het geld terug zouden krijgen of dat er meer dan 7 data's in 3 maanden worden toegevoegd, met niet alleen maar vluchten maandagavond vertrekken en woensdagochtend terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 14 januari 2019 om 13:41 geantwoord

Hi Daphne,

Groetjes, Mila

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Wijzigen Hi Daphne, Jammer om te lezen dat je er voor jullie geen mogelijkheid is om in maart naar MilaanRomeVenetië te gaan. Helaas is er op basis van deze gegevens geen account te vinden waarmee er een Flywise veiling is gewonnen. Graag ontvangen wij een ordernummer op het e-mailadres webcare@vakantieveilingen.nl. Dan kunnen we meteen even met je meekijken. Groetjes, Mila

Alle klachten die gemeld zijn door daphnevdbrug