Klacht: Bedrijf weet niets af van samenwerking met VakantieVeilingen

mdreiergligoor op 01 september 2023 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb recent een voucher gekocht voor een saunadag in Witten (Duitsland). We zijn naar Duitsland afgereisd om daar vervolgens te horen niets van een samenwerking met VakantieVeilingen af te weten en ze niets voor me konden doen.
Ik heb hierover mailcontact gehad met VakantieVeilingen en reactie gekregen dat ik geen recht heb op restitutie omdat mijn herroepingsrecht is verlopen.

Dat is natuurlijk totale onzin, het gaat immers niet om herroeping maar om een voucher die door “een partner” van VakantieVeilingen niet wordt aangenomen. Ik neem aan dat je mag verwachten van een aangekochte voucher dat deze ook daadwerkelijk werkt.

Ik zou graag opnieuw contact hebben met VakantieVeilingen omdat ik van mening ben dat ik recht heb op terugbetaling van de kosten.

Terugbetaling van de kosten voor de aanschaf van de voucher.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 maanden geleden - Beste Marvin, Excuses voor het ongemak! Wat raar dat onze partner heeft aangegeven geen samenwerking met ons te hebben. Dit zou wel zo moeten zijn. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail naar ons te sturen met een overzicht van de extra gemaakte kosten? Ik ga ondertussen uitzoeken hoe het komt dat deze partner aangeeft geen samenwerking met ons te hebben! Groet, Wout

Reactie van de melder van de klacht mdreiergligoor

7 maanden geleden - Hi Wout, bedankt voor je reactie. De extra gemaakte kosten betreft de reguliere entreekosten. Dat is voor mij niet persee het probleem. Het gaat me om de kosten van de voucher die ik nu dus niet heb kunnen gebruiken (a €23,50). Als ik de kosten van de voucher kan terugkrijgen, ben ik tevreden. Met vriendelijke groet, Marvin

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mdreiergligoor