Klacht: Batch dubbel uitgegeven, kan voucher niet gebruiken

charity84 op 18 mei 2019 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari 2 bonnen aangekocht voor een overnachting in een fletcher hotel, ook direct betaald. Daar zit geen probleem. 5 dagen van te voren kan je boeken en de beschikbaarheid bekijken. Nou, mijn partner en ik vrij geregeld van ons werk, en 5 dagen van tevoren willen wij boeken. Doen de voucher codes het niet, volgens de site zijn ze ongeldig. Gebeld met vakantie veilingen, ze kunnen niks doen behalve een onderzoek starten wat, let op, 5 dagen duurt. Da’s leuk, wij hebben al vrij geregeld over 5 dagen. Fletcher hotels gebeld, zij konden zien dat de bonnen al waren gebruikt en niet op mijn naam. (Wegens privacy kon ze niet zeggen wie, maar in ieder geval niet op mijn gegevens). Fletcher denkt dat de batch bonnen per ongeluk 2 keer zijn uitgegeven. Maar ik zit nu met de gebakken peren. Wel mijn geld weg en kosten gemaakt (6 vrije dagen) maar vakantieveilingen kan nu niks voor mijn betekenen. Wat moet ik nu en waar heb ik recht op?

Gewenste Oplossing:

Een boeking voor over 5 dagen, of restitutie onkosten vergoeding voor 6 werk dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Hi Babette, Dit is natuurlijk een erg vervelende situatie. Wij zijn inderdaad inmiddels een onderzoek gestart naar hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zodra wij een duidclijke terugkoppeling hebben, ontvang je van ons een e-mail met meer informatie. Nogmaals sorry voor het ongemak! Vriendelijke groet, Ruby - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Prima dat onderzoek, maar er is haast bij geboden. Ik heb as woensdag 3 dagen vrij bedoeld om die bonnen te gebruiken. Als fletcher hotels direct kan zien wat er aan de hand is, waarom moet bij vakantie veilingen zo'n onderzoek dan lang duren. Mijn partner en ik worden dus ook gedupeerd met onze vrije dagen. Dit is niet de juiste oplossing vakantie veilingen!

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Net weer met klantenservice gebeld, ze zijn met de 'leverancier' in gesprek... voor een fout van jullie, vakantie veilingen, mogen jullie wel sneller met een oplossing komen! Julie duperen de klant zo nog onn odig extra!

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Reactie gehad, och u bent gehackt. Na laten kijken, nee ik ben niet gehackt, noch op mij email noch op hun account. U heeft de waardebonnen al gedownload. Ja dat klopt, als je de voorwaarden wilt lezen en wilt boeken, moet je ze downloaden. Ik heb nog steeds mijn product niet ontvangen, dus ik ontbindt de koop.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Hi Babette, Mijn collega heeft jou gisteren gemaild. In die mail staat ons finale antwoord. Het spijt ons dat we in deze kwestie verder niets voor je kunnen doen. Groetjes, Wim

Alle klachten die gemeld zijn door