Mijn Klacht:
In februari 2 bonnen aangekocht voor een overnachting in een fletcher hotel, ook direct betaald. Daar zit geen probleem. 5 dagen van te voren kan je boeken en de beschikbaarheid bekijken. Nou, mijn partner en ik vrij geregeld van ons werk, en 5 dagen van tevoren willen wij boeken. Doen de voucher codes het niet, volgens de site zijn ze ongeldig. Gebeld met vakantie veilingen, ze kunnen niks doen behalve een onderzoek starten wat, let op, 5 dagen duurt. Da’s leuk, wij hebben al vrij geregeld over 5 dagen. Fletcher hotels gebeld, zij konden zien dat de bonnen al waren gebruikt en niet op mijn naam. (Wegens privacy kon ze niet zeggen wie, maar in ieder geval niet op mijn gegevens). Fletcher denkt dat de batch bonnen per ongeluk 2 keer zijn uitgegeven. Maar ik zit nu met de gebakken peren. Wel mijn geld weg en kosten gemaakt (6 vrije dagen) maar vakantieveilingen kan nu niks voor mijn betekenen. Wat moet ik nu en waar heb ik recht op?
Gewenste Oplossing:
Een boeking voor over 5 dagen, of restitutie onkosten vergoeding voor 6 werk dagen.
