Klacht: Alle hotels vol, terwijl er voldoende kamers zouden zijn.

asdama44 op 25 januari 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb voor mijn zoon die 2 mei 16 word een bon voor een 2 daagse parachutesprong gekocht via vakantieveiling.
Daar dit op texel is wilde ik ook een hotel boeken, ik dus ook via vakantieveiling 2 hotelovernachtingen gekocht, eerst gekeken of er nog plaats was in de hotels naar keuze via de sites vd hotels zelf, daar dit via vakantieveiling niet kon, maar er waren nog voldoende kamers vrij.
Nu heb ik direct betaald en wilde gelijk boeken, blijkt alles vol te zitten in de weekenden. Alle hotels in NH!! Erg raar en zeer misleidend !!!
Terwijl er stond voldoende kamers vrij.
Nu ben ik dus 70 euro kwijt voor iets waar ik niets aan heb.
Heb diverse mails verstuurd maar hoor niets terug.

Geld terug! Dit was nl een misleidende verkoop, of je moet de kopers van te voren laten zien of er plaats is en niet als ze betaald hebben.
De hotels zitten nog lang niet vol !!

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Vakantieveilingen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend dat u tot op heden geen reservering heeft kunnen maken. In de veilingtekst heeft het volgende gestaan: ''Na betaling ontvang je als hoogste bieder 2 e-tickets met unieke codes, waarmee je een boeking kunt maken via de speciale actiepagina. Er is tegenover elke veiling een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar. Per hotel is een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie.'' VakantieVeilingen.nl treedt op als tussenpersoon en is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de aanbieding. Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met Hotelmoment om na te gaan of daar wellicht nog wat mogelijk is. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik heb via vakantieveiling betaald en deze veiling gewonnen dus dan zijn jullie verantwoordelijk, das mooi, wel geld innen, producten verkopen en vervolgens de verantwoording afschuiven. Ik wil dus gewoon mijn geld terug van jullie, en ik heb hotelmoment.nl ook gemaild, maar ik heb betaald aan vakantieveilng en jullie plaatsen deze advertentie en via jullie site moet je bieden en niet via hotelmoment.nl Dus nogmaals, graag mijn geld terug daar er geen enkele plaats is !!! Vriendelijke Groet Astrid Smits

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste mevrouw Smits, Zoals eerder is aangegeven treden wij op als tussenpersoon. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van de aanbieding. Wij raden u wederom aan om uw klacht tot Hotelmoment te richten aangezien zij de aanbieder van het arrangement zijn. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Monique, Dat heb ik gedaan, zoals is al eerder heb gemeld, maar die zeggen dat ik bij jullie moet zijn voor het geld terug, wat natuurlijk ook logisch is, ik heb jullie betaald en niet hotelmoment!!!! En jullie gaan hotelmoment pas betalen als de voucher gebruikt is vlg mij. Mijn geld staat dus gewoon op jullie rekening en anders horen jullie dat te regelen met hotelmoment.nl . Dus graag de simpele oplossing en niet me weer van het kastje naar de muur sturen, ik heb al redelijk veel via vakantieveiling gekocht, en meestal was t goed, alleen dit is dus gewoon weggegooid geld !! En ik vind het trouwens erg makkelijk om alles af te schuiven, er staat duidelijk, ook op de factuur, vakantieveiling.nl. en er staat dus niet op hotelmoment !! Dus nogmaals, je kan niet zomaar iets verkopen wat achteraf totaal niet klopt en dan zeggen : we zijn niet verantwoordelijk, dan moet dit van te voren duidelijk zijn en dan bedoel ik niet ergens in de kleine lettertjes. Groet Astrid

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste mevrouw Smits, Net als bij een ‘echt’ veilinghuis geldt een bod op onze site als een bindende koopovereenkomst. Wij controleren daarom zo zorgvuldig mogelijk of veilingdeelnemers bewuste bieders zijn. Deelnemers aan de veilingen wordt gevraagd om de algemene voorwaarden te lezen en accepteren. En, als dubbele controle, herhalen wij deze vraag voordat uw bod geplaatst wordt. Aangezien wij geen eigenaar zijn van het arrangement dat geveild wordt kunnen wij een veiling dus nooit annuleren. Graag ontvangen wij daarom via [email protected] de mail van Hotelmoment waaruit blijkt dat zij u naar ons doorverwijzen om het door u betaalde bedrag geretourneerd te krijgen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Monique, Alweer een ander antwoord, een hoop tekst maar ik lees : wij helpen u noet, geld is binnen en zoek 't maar uit !!!! Bedankt, fijne klantenservice !!! En ik ben gebeld door hotelmoment dinsdagochtend om 10.10 gebeld en die hebben gekeken of er iets vrij was, en belde mij later terug om 10.21 dat er dus helemaal NIETS vrij was en ik vroeg toen of ik op een of andere manier mijn geld terug kon krijgen en toen zei de medewerkster : dan moet u bij vakantieveiling zijn. En als er in de advertentie staat een aantrekkelijk aantal kamers en dit blijkt dus niet zo te zijn, van 6 hotels is er in NH niets vrij in april en in mei, dan vertrouw ik erop dat dit klopt en niet dat pas als je betaald hebt je kunt zien dat er NIETS vrij is, en zeker geen hotels aan zee, zoals jullie dit aanbieden !!! Maar fijne klantenservice, erg behulpzaam !!! Bedankt !!!!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste mevrouw Smits, Zoals er in de veilingtekst beschreven staat wordt er ''per hotel een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie.” Het kan dus inderdaad voorkomen dat deze kamers op een gegeven moment zijn volgeboekt. Om teleurstellingen te voorkomen proberen wij, daar waar dat kan, van te voren al aan te geven wat de beschikbaarheid is op dat moment. Helaas is dit niet altijd het geval. Wanneer er geen beschikbaarheidskalender in de veiling staat kunt u uiteraard voor het bieden altijd de beschikbaarheid raadplegen bij de aanbieder van het arrangement. Het spijt ons dat wij verder niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Nou Monique, lekkere klantenservice, je maakt er n verhaaltje van en verder helpen ho maar !!! Dat aantrekkelijk aantal kamers klopt niet, zoals ik al 40x heb gemeld, ik heb nl de bonnen gekocht betaald en gelijk proberen te boeken en toen was er dus al helemaal niets meer. Wat een verschrikkelijk slechte klantenservice en wat n hoop lulverhalen die je hier ophangt! Ik ben ontzettend teleurgesteld is vakantieveiling, het slaat werkelijk waar nergens op, je komt niet eens met n oplossing, hangt alleen maar steeds een ander verhaaltje op. Nogmaals, bedankt VOOR NIETS !!!! Als jullie zo je geld willen verdienen, lekker egoistisch, maar dat is helaas de maatschappij van tegenwoordig, geld vangen en verder problemen oplossen ho maar !!!

Alle klachten die gemeld zijn door