Klacht: 8 dagen verblijf in appartement in Spanje, Loret de Mar

Jessica18 op 21 januari 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een waardebon/voucher gekocht via Vakantieveiling voor 8 dagen verblijf in een appartement genaamd Melrose Place in Lloret de Mar in Spanje.De bon is geldig tot en met 31 maart 2013.

Wij wilden de bon nu gaan reserveren cq inwisselen, maar bij het intypen van het waardebonnummer kregen we een melding dat de bon niet geaccepteerd werd.

Na een telefonische en mailbericht aan vakantieveiling ben ik nu een week verder zonder antwoord van hun kant.
Wij kunnen nu dus ook geen vliegreis boeken, de vakantie bon lijkt een luchtbel.

8 dagen verblijf in een appartement in Spanje,hetzij in Melrose Place in Lloret de Mar, hetzij elders, maar ABSOLUUT vergelijkbaar!! nog in 2013!

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Het probleem met uw waardebon is vorige week al doorgezet naar de IT-afdeling. Zodra het probleem verholpen is zullen wij u daar uiteraard meteen van op de hoogte stellen. Wij vragen u nog even om uw geduld. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben zojuist van de IT-afdeling vernomen dat het probleem met uw waardebon is verholpen. U kunt vanaf heden dus inloggen op het reserveringssysteem om uw reservering te maken. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u alvast veel plezier met het door u ''gewonnen'' arrangement. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 24 januari 2013 om 08:56 geantwoord

Het probleem met de waardebon is verholpen. Vanaf heden kan er worden ingelogd op het reserveringssysteem om de reservering te maken.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica18