Klacht: Nooit meer vakanties.nl en Zoover

Hanzel6165 op 08 november 2023 over Vakanties.nl in de categorie Online Reisbureaus

Hebben onze vakantie moeten annuleren ivm medische gronden voor juni 2024.
Reis was 2539 euro maar de annulering kosten zijn 1298 euro onze annulering verzekering vond het zeer hoge annulering kosten en is onderzoek opgestart nu blijkt dat het hotel nova park in side geen annulering kosten in rekening brengt ( hebben dit bevestigd per mail van hotel) dus ze hebben alleen 2 vliegtickts moeten betalen 2x retour via corendon van totaal 474 euro met 2 personen en er zat 2x transfer kosten bij van 14,97 2x …en dan brengen ze kosten in rekening van 50 euro voor te annuleren.
Dus bedrag van ongeveer 800 euro is over geen verdere kosten ,maar daar reageren ze niet op.
Heb consuwijzer gebeld dit verhaal verteld ,en natuurlijk klopt het niet zeker de hoge annulering kosten ruim 8 maanden voor vertrek .Heb het gemeld telefonisch en per mail maar geen reactie .
Nu wordt er melding aangemaakt bij consuwijzer bij de afdeling toezicht die gaat onderzoek doen naar deze klachten
Hopelijk worden ze eens op hun nummer gezet
En ook klopt het andere verhalen over iets boeken en screenshot maken maar toch iets anders krijgen ,maar ze draaien dat nooit terug.
Onze annulering verzekering was erg geschrokken van deze praktijken

Heb hun aangegeven per mail dat ze de kosten kunnen aanpassen dus de vliegtickts en hun 50 euro kosten voor annulering en 2x 14,97 transfer, maar ze houden voet bij stuk
Per mail geen reactie per telefoon onbeschoft dus gaat nu aangetekende brief naar hun

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakanties.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakanties.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanzel6165