Klacht: Peters Incasso en Deurwaarders

op 14 februari 2019 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Eerder vandaag 12-02-2019 werd ik gebeld door Peters Incasso en Deurwaarders mbt een zogenaamd openstaand bedrag (van 349 euro, inmiddels 429) dat ik vanavond nog zou moeten betalen of anders zouden ze aankomende donderdag vandaag dus,even langskomen en zou het bedrag oplopen tot ruim 1300 euro.

Bij het eerste gesprek van hun zijde ( Vakantiegarant) heb ik gezegd dat het geen nut had om een vakantie te verkopen aangezien ik nooit op vakantie ga.Vanwege een handicap,het was een klein jaar geleden medio januari 2018 Er was dus geen overeenkomst,maar ze stuurden wel een rekening,van 349,00 of ik die wilde betalen,daarop heb ik gereageerd,dat ik niet op vakantie ga en de reden. Nu echter na een jaar wordt er dus gedreigd met deurwaarders en hoge extra kosten.Ze zouden komen met slotenmaker 2 stuks en politie.vandaag.tussen 9 en 12.

Ik heb al contact gehad met politie en acm en juridisch loket, zij adviseren het dan wel te negeren, dan wel de eventuele verklaring van ongeldige overeenkomst naar ze op te sturen om de zogenaamde puntjes op de I te zetten.
Wij hebben geprobeerd contact te leggen met peters incasso maar de mail werd terug gezonden. Telefoonnr kon hij niet geven.
Ik heb niet betaald,omdat ik geen overeenkomst heb gesloten met vakantiegarant.
Zij hebben mij ongevraagd mail gezonden,en bedreigd via de telefoon.

Dat deze bedreigingen en ongevraagde verkoop stopt.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deborah66