Klacht: Ook ik ben vandaag benaderd door een deurwaarder van CJIIB

op 19 februari 2019 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

heden middag anoniem gebeld door Juri Fasendag van CJIIB (erg misleidende naam.
mij werd op een zeer indringende wijze te kennen gegeven dat er een rekening openstond van 349 euro Vakantie-garant deze hebben me Juni 2018 benaderd en daarop een rekening gestuurd die in de spambox terecht is gekomen, hierop diverse mails en aangetekende brief gestuurd, ondanks dat ik ingeschreven sta bij het Bel me niet register benaderd. op de aangetekende brief geen reactie ontvangen en nu claimt de deurwaarder CJIIB met het komen en beslag leggen, zonder een juridisch bevel, dat kan dus niet, kosten zouden oplopen naar ongeveer 1350 euro, of betaling direct van 424 euro ik zei hem jullie zijn schurken die over de rug van de normale mensen geld verdienen, zijn antwoord daarop was doodnormaal ja dat zijn onze inkomsten

mijn vraag hier is er al iemand waar ze daadwerkelijk aan de deur zijn geweest of is het gewoon bluffff

gebeld met het AMC (020 3125200) en KBVG (070-8903530) en deze zeggen resoluut niet betalen! zonder een gerechtelijke uitspraak kan men niets doen, en aangifte bij de politie doen

als al deze oplichters, schurken en criminelen achter slot en grendel zitten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelicht door Vakantiegarant