Klacht: deurwaarder Peters in opdracht van vakantiegarant

op 14 februari 2019 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Na telefonisch contact ergens in 2018 werd er opdringerig gevraagd om mail adres waar de informatie naar toe gestuurd kon worden. Deze mail is uiteraard niet gekomen de factuur echter wel. na herinneringen en een aanmaning heb ik op deze laatste maar gereageerd ik betaal niet einde discussie. geen reactie en of mail verder ontvangen tot gisteren 13 feb
er iemand belde namens deurwaarderskantoor Peters. direct betalen anders komen er €275,- euro boven op de €424,- welke hij wilde incasseren tevens komt er een slotenmaker mee voor het geval er niemand thuis is en zullen de cilinders verwisseld worden, kosten €350,- extra. Ik heb om het gesprek te beëindigen gevraagd om betaling gegevens. Over te maken op naam van ‘happy sini’ rek.nummer van de ABN Amro bank. Vervolgens thuis Google geraadpleegd vervolgens politie gebeld deze vertelde ook dat het er meer klachten lagen en adviseerde ook om niet te betalen. tevens is er een melding naar het politiebureau in mijn gemeente verstuurd in het geval er wel iemand komt opdagen maandag 18 feb.

als zoveel mogelijk mensen hier van horen en er zo min mogelijk slachtoffers daadwerkelijk geld overmaken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weitsie