Klacht: Vakantiebonnen

op 18 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 18 mei 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bogman,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft graag vakantiebonnen te willen aanvragen.

Excuses voor het ongemak.

Wij hebben geprobeerd u op 18 mei 2016 telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.

Wij willen graag de vakantiebonnen voor u in orde maken maar willen daarvoor nog wel even weten voor welke periode u de bonnen wilt ontvangen.

Wij geven aan ons digitale team door dat het via Mijn Media op dit moment niet lukt om de bonnen aan te vragen zodat hiernaar gekeken kan worden.

Wij wensen u vast een fijne vakantie.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door GerBogman