Klacht: vakantie egypte

op 08 juni 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

1. verkeerde foto,s van het hotel.De kamers zagen er heel anders uit. De foto,s waren van een hotel in Turkije. Dat is misleidend.
2. De spelmaterialen waren niet aanwezig en anderen waren niet in gebruik omdat ze verroest zijn.

Sunweb moet de juiste foto,s van het hotel plaatsen. Niet foto,s in Turkije maken van een hotel en dat bij een hotel in Egypte plaatsen. Zeer verwarrend. En zorgen dat de spellen en accesoires in orde en ter plekke zijn. Als je met kinderen komt, en die verwachten die spellen is dat een grote teleurstelling.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 19 juni 2018 om 19:50 geantwoord

Beste meneer van Haaren,

Wij hebben van onze collega's op de afdeling Customer Support vernomen dat er onlangs contact is geweest.

De foto's die op de website staan zijn enkel ter indicatie van onze Xperience activiteiten. Wij hebben ook het bericht vernomen dat er 1 spelmateriaal niet gebruikt kon worden, omdat dit was verroest. Dit wordt uiteraard zo snel mogelijk verholpen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag toe.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 21 juni 2018 om 10:06 geantwoord

Eigenlijk ben ik het niet ermee eens over die foto,s van het hotel. Ik vind dat je recente foto,s van een hotel (kamers) moet plaatsen. Idem dito met de spellen ( activiteiten) die er bij dat hotel zijn.

Groetjes Francien

Bericht van SunWeb

2 jaren geleden - Goedemorgen Francien, Ik kan begrijpen dat dit voor jullie een tegenvaller is geweest. Echter zoals al eerder is aangegeven zijn de foto's slechts een indicatie. Helaas kan hier niets aan gedaan worden. Ook hebben jullie hier al uitgebreid telefonisch contact over gehad. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]