Klacht: Vakantie chersonissos boekingsnummer 2897022 VL app IDA VILLAGE 1

op 29 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst appartement 22-08-2016 bleek ons kamerappartement niet beschikbaar .Tweede dag om 13:00 konden wij pas in het appartement die we geboekt hadden aangezien we dit bij de bij sunweb lokaal aangeven hebben wou ze eerst dat we het zelf deden en daarna wou ze pas helpen aangezien we de taal niet bemachtigt zijn was dit zeer vervelend daarvoor is toch sunweb voor .Derde dag waren vroeg weggaan
naar het waterpark deed de sleutel niet van het appartement toen zijn we naar de receptie gegaan reservesleutel gehaald hadden we problemen met het licht want daar was ons gewone sleutel die we niet mee mochten nemen toen gingen we weer naar receptie , met veel moeite hebben we de kapotte sleutel mee gekegen voor het licht.Nog een opmerking van het apppartement het zwembad de bedrading van het zwembad lamp lag er uit.

Tevreden niet maar de de bedag 1121EURO was het bedrag naar dit niet waard ik hoop dat jullie van hier voor tegen goed komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Goedenavond meneer Niemeijer, Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie op Kreta niet naar verwachting is verlopen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek deze in behandeling te nemen. Binnen 4 weken kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 25 oktober 2016 om 13:18 geantwoord

Beste meneer Niemeijer,

Ik heb van mijn collega\\\\\\'s van de afdeling customer support begrepen dat zij u telefonisch hebben gesproken op 06 oktober.

Zij hebben mij aangegeven dat ze u een korting op een volgende vakantie hebben aangeboden en dat u deze heeft geaccepteerd.

Ik zal daarom de klacht afsluiten.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door bjorndaphne4