Klacht: Vader word bijten geslooten

op 23 juli 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik ben al 1 jaar zeggen en doen voor mijn dochters bij mij de krijgen en de gezinsvoogd doet mij mij kits af pakken en tegen mekaar op zetten zoo dat ze de kinderen bij haar weg worden gepakt en vader ze ook niet krijgt maar in een pleeggezin Komen en ik word van mijn x lastig gevallen ze hebben mij de deur er uitgeblazen over al zeggen dat ik mijn kinderen aan zou raken en dat ik zwaar alcohol en druks verslaafd zou zijn maar in tegen deel bloed test gedaan en ze hebben niets gevonden maar moeder wat mij zoo neer zet doet dat wel allen maal en dat wil de gezinsvoogd niet zien de kinderen zeggen dat ze naar papa willen en het mag gewoon niet ze zijn meer dan jaar bezoek regeling op papier aan het zetten maar daar kom niets van en de vriend van de moeder heeft mij en mijn vriendin met kind dood willen reiden aangiftens tegen lopen er zijn 3 invallen geweest wat de kinderen mee hebben gemaakt

Kinderen bij de vader en tante woonen en dat willen de twee meisjes ook en dat er eens rust komt voor de twee wand moeder dropt kinderen iedere wieken bij iedereen en dat vind gezinsvoogd goed als de twee maar niet bij de vader komen rest is wel goed sorry maar als dan bij vader of bij moeder maar niet overal en nergens wand dit is echt niet goed voor de twee meisjes

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

Reactie van de melder van de klacht Gerrie Peelen

4 maanden geleden - Er word nog steet niets gedaan

Reactie van de melder van de klacht Gerrie Peelen

4 maanden geleden - Verkankerd van kinderen kapot gemaakt Door marChi peters Natascha kronberger danny der kinderen joce centjes

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:26 geantwoord

Geachte heer Peelen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrie Peelen