Klachten over Vacanceselect

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Vacanceselect zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 48 klachten nodig voor een plaats in de categorie Reizen Algemeen

2 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Schandalig!!!

Klacht van Priscilla2020 op 07 september 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn middels vacanselect op vakantie geweest (deze klacht is al eerder gemeld maar nergens meer terug te vinden. Vreemd aangezien ik wel telkens een melding kreeg om de klacht te bevestigen maar dit niet lukte). Bij aankomst bij onze camping... Lees meer

Geboekt onder valse voorwendselen

Klacht van TEG op 25 augustus 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Onlangs hebben wij via Vacanceselect de Classic stacaravan gehuurd op camping Le Capanne. Zeven nachten voor bijna € 1000,-. De foto's op de website beloofden ons een frisse, modern ogende stacaravan. Echter leek de daadwerkelijke caravan in de verste verte... Lees meer

Vakantie ramp

Klacht van frank1 op 06 augustus 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben via vacanselect een reis geboekt naar Kroatië (niets te klagen over Kroatië, dit was het schoonste land en alle regels werden goed opgevolgd).. CAMPING LANTERNA. Bij aankomst op de camping begon de ellende al, kregen een vieze glamping tent... Lees meer

ONBEREIKBAAR!!

Klacht van tonio70 op 20 juli 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

27/06/2020 vakantie geboekt een aanbetaling, 25-07 wordt onze 1e vakantiedag. Hebben vragen over de boeking. Alleen nog aanbetaling gedaan, geen factuur gekregen. Vacanselect is absoluut ONBEREIKBAAR!! Mail, telefoon, geen doorkomen aan. Lees meer

Niet bereikbaar

Klacht van Rixk op 14 juli 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Al 5 weken niet bereikbaar, vakantie begint 27-07 alleen nog geen betalingsherinnering gehad of enig contact. Ga dus niet uit mezelf betalen voordat ik contact heb gehad en enige zekerheid dat ze de papieren dan ook sturen. Lees meer

Onbereikbaarheid

Klacht van PetraHoogduin70 op 08 juli 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

16-02-20 vakantie geboekt, 27-07 wordt onze 1e vakantiedag. Hebben vragen over de boeking. Alleen nog aanbetaling gedaan, geen factuur gekregen. Vacanselect is absoluut ONBEREIKBAAR!! Mail, telefoon, geen doorkomen aan. Lees meer

niet bereikbaar

Klacht van CWIE op 07 juli 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

sinds weken proberen wij Vacanceselect te bereiken. Telefonisch, mail, Messenger, FB niets werkt. Intussen is de tekst op website met voorwaarden en ook de wachtrij mogelijkheden aangepast (wachten is niet eens meer mogelijk. Wij zouden in 1.5 weken willen vertrekken maar... Lees meer