Klacht: Schandalig!!!

op 07 september 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn middels vacanselect op vakantie geweest (deze klacht is al eerder gemeld maar nergens meer terug te vinden. Vreemd aangezien ik wel telkens een melding kreeg om de klacht te bevestigen maar dit niet lukte).

Bij aankomst bij onze camping in Kroatië ging het al helemaal fout.
De dames welke in hun hokje zaten waren (adriatic kamp) werden we erg schandalig, brutaal en associaal geholpen. Twee jonge meiden die liever mensen afsnauwde dan netjes hielpen met onze klacht.

We boekten een leuke (zoals op de foto’s te zien bij het boeken) tent.
Bij aankomst bij de tent was deze te smerig voor woorden en stond deze tent ver van alle leuke dingen af voor de kinderen (had wel even gemeld mogen worden). Aangegeven dat wij deze tent in accepteerde en volgens de manager was dit ons probleem en niet die van hun en moesten maar contact op nemen met vacanselect. Deze gaven natuurlijk niet thuis en waren NIET bereikbaar. Uiteindelijk hebben we zelf een andere tent gevonden welke iets schoner was (LET OP de kinderen hebben een ziekte opgelopen waar ze nu nog mee lopen omdat het te smerig was en vol zat met gore beesten). Nu kan men zeggen maar u boekt zelf een tent. Dat klopt dan moet deze wel zo zijn zoals aangegeven en SCHOON en AFGESLOTEN. Niet dat de mieren en andere beesten vanuit de vloer over de bedden heen liepen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er stonden 3/4de van de huisjes leeg op de camping en vroegen dat ook of we misschien in zo een huisje konden, nee kon niet alles was vol geboekt (na 14dagen waren ze nog leeg) en anders moesten we € 1500,00 bij betalen. Vacanselect nam weer niet op!!!! Na 30 minuten in de wacht werd ook de hoorn er nog eens opgegooid en daarna werd er niet meer opgenomen.

Dit is nog maar 1 ding van de lange lijst.
Voor mijn schoonouders van boven de 70 hadden wij ook een reis geboekt naar dezelfde camping. Bij aankomst konden de dames de gehele boeking niet vinden en bleek dat vacanselect mijn schoonouders en schoonbroer NIET eens had ingeboekt op de camping!!! Dit is echt schandalig.
Na veel gezeur en gedoe (halve dag verder) hadden ze toch nog een huisje kunnen vinden (erg knap want 3/4de van de camping was LEEG) dit huisje stond aan het einde van de camping helemaal achteraan langs de drukke weg ver weg van alles naast de camping huisjes van het PERSONEEL. Mijn schoonouders zijn zoals eerder omschreven boven de 70 en niet goed ter been meer. Ver weg gestopt vonden de dames van Adriatic Kamp het allemaal wel prima. Het was dus geen rustige vakantie voor ons allemaal. Het antwoord was dan doe je alles maar met de auto. Ook weer contact gezocht met Vacanselect maar ook weer geen contact kunnen krijgen.

Wij hebben een hoop geld voor de twee boekingen betaald. Deze vakantie was het totaal niet waard. We zaten meer bij de dokter dan dat we hebben kunnen genieten. Voor de kinderen was het ook totaal niet leuk omdat alles te ver weg was om ze vrij te laten!!!!!!!!

De onbeschoftheid van de medewerkers daar en geen contact kunnen krijgen met vacanselect en het niet doordrukken van mijn klacht zijn allemaal dingen die het er niet beter op hebben gemaakt.

Voucher 4195084 en Voucher 4238247

Priscilla

Het moet serieus genomen worden door vacanselect en wil een deel van ons geld terug. Niet in de vorm van een tegoedbon. Wel geld innen maar als een probleem is dan is er niemand die je te woord wilt staan!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

Vacanceselect

Heeft op 07 september 2020 om 10:25 geantwoord

Beste mevrouw van Ballegoie,

Wat vervelend om te vernemen dat het verblijf op Camping Lanterna niet naar wens was.
Om een inhoudelijke reactie op uw klacht te ontvangen vragen wij u om de klacht door te sturen naar [email protected]

Indien u foto\'s of video\'s heeft zijn deze uiteraard zeer welkom.

Wij kijken uit naar uw bericht, alvast hartelijk dank.

Vacanceselect

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vacanceselect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 september 2020 om 12:03 geantwoord

Ik snap niet zo goed waarom er nu de klacht openlijk is wel wordt gereageerd. Aangezien ik alle klachten en reviews gelezen heb, heb ik begrepen van veel mensen dat als je de klacht naar bovenstaand emailadres toe mailt er als nog geen reactie komt.

Bericht van Vacanceselect

9 maanden geleden - Beste mevrouw van Ballegoie, Wanneer onze gasten een klacht hebben, dienen zij ons klachtenproces te doorlopen. De klacht behoort dan gemaild te worden naar het genoemde e-mailadres. Dit heeft u nog niet gedaan, wij kunnen namelijk geen e-mail of klacht van u vinden. Het is vreemd dat u de impressie heeft gekregen dat er geen reactie komt als u naar dit e-mailadres zou mailen daar wij iedere e-mail binnen één maand moeten beantwoorden en dit steevast doen. Wij wachten uw e-mail af. Met vriendelijke groet, Vacanceselect

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla2020