Klacht: Vakantie ramp

op 06 augustus 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben via vacanselect een reis geboekt naar Kroatië (niets te klagen over Kroatië, dit was het schoonste land en alle regels werden goed opgevolgd).. CAMPING LANTERNA.

Bij aankomst op de camping begon de ellende al, kregen een vieze glamping tent en zijn dit gaan melden bij de tussenpersoon.. Wij zijn nog nooit zo schandalig geholpen sorry uw probleem is niet ons probleem al dus de manager u moet de reisorganisatie bellen .. Dan nog maar niet te spreken over de medewerksters in het hokje .. Die konden alleen maar zuchten, zoveel klachten hadden ze .. Wij bellen met vacanselect, geen enkele reactie en de telefoon werd gewoon niet beantwoord..

Voor onze schoonouders hadden we ook geboekt en betaald voor een huisje. Bij aankomst was de reis voor hun niet eens ingeboekt en waren ze niet bekend en hadden dus geen verblijfplaats. Na een halve dag regelen en doen hebben we uiteindelijk een huisje gekregen aan de rand van het park naast de plaats waar ook medewerkers staan langs de grote weg ver weg in een hoekje weg gedrukt!! Dit terwijl er heel veel huisjes vrij waren..

Mijn schoonouders zijn boven de 70 en kunnen al niet goed lopen. Hoe kan je dan de reis niet inboeken en ze dan daarna in een hoekje stoppen ver weg van alles!!!! Niks in de buurt voor ze !!!

Dan nog maar niet te spreken over de vuiler tent waar wij in moesten slapen. Na veel zeuren hebben we de tent er naast kunnen krijgen maar ook die was te vies om beet te pakken maar wel iets schoner, al met al hebben onze drie kinderen een bacteriële infectie opgelopen en zitten ze helemaal onder de zweren .. Mieren en andere insecten liepen over de matrassen omdat de tent niet goed afgesloten kon worden!!!!

We konden ruilen maar moesten dan 1400,00 bijbetalen!!! Dit is echt ongekend!!!

Daarnaast moest alles met de auto gedaan worden omdat er totaal NIKS in de buurt was voor de kinderen om zelf heen te lopen .. Niks geen vrijheid voor ze en ook niet voor ons als ouders.

Dit was niet twee weken kamperen maar KRAMPEREN..

Heel schandalig dat vacanselect na wel 50x bellen gewoon niemand te woord staat waardoor we ook geen oplossing is gekomen en wij echt hebben moeten afzien, zeker de kinderen..

Wat een leuke vakantie moest worden is geen leuke vakantie geweest …

Ik hoop dat jullie met een goede oplossing gaan komen !!!!!!!

Groeten
P. van Ballegoie

ik wil een reactie waarom vacanselect ons in de steek heeft gelaten en een deel van ons geld terug en niet in de vorm van een voucher!!!!!

Echt heel schandalig dit zeker voor mijn schoonouders waar we een hoop geld voor hebben betaald en ze uiteindelijk weggeduwd worden in een verdomd hoekje!!!!!! Mensen van boven de 70 jaar... !!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vacanceselect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vacanceselect

Heeft op 06 augustus 2020 om 10:02 geantwoord

Geachte heer van Ballegoie,

Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie niet naar wens is verlopen. U geeft aan dat de accommodatie o.a. niet schoon was, en veel faciliteiten niet in de buurt van de accommodatie te vinden waren.
Camping Lanterna is een erg grote camping, het kan dus kloppen dat niet alles binnen handbereik te vinden is. Uiteraard had de accommodatie schoon en in orde moeten zijn.

Graag zien wij dat u een schriftelijke klacht indient zodat wij uw situatie kunnen onderzoeken en met een passende reactie kunnen komen. Indien u foto's van de accommodatie heeft ontvangen wij deze ook graag.
U kunt uw bevindingen mailen naar [email protected]

Vacanceselect

Alle klachten die gemeld zijn door frank1