Klacht: Vaatwasser zonder bericht niet geleverd

I.L. op 08 augustus 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Vaatwasser zou vandaag bezorgd worden. Zelf om 10 uur gebeld (30 minuten in de wacht) met Coolblue aangezien geen mail ontvangen over bezorgtijd. Bestelling blijkt zonder hierover te informeren te zijn geannuleerd en vaatwasser is niet op voorraad. Contactpersoon bij service desk stelt voor bestelling te annuleren, maar gaat op verzoek met leidinggevende overleggen echter verbreekt na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan de verbinding. Belt ook niet terug, terwijl ze net mijn tel nr had gecheckt. Nu dus geen oplossing?

Als vaatwasser zsm wordt geleverd en geinstalleerd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 september 2021 om 15:08 geantwoord

Beste Ilja,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Wij doen de verwachting uitspreken dat het ondertussen netjes voor je is opgelost.

Jouw feedback maken wij bespreekbaar binnen Coolblue om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door I.L.