Klacht: vaatwasser wederom stuk

op 30 juni 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

1 juni 2015 nieuwe keuken geplaatst. Vaatwasser stuk in september en binnen de garantie laten maken. Nu is datzelfde probleem aan de hand. Al een hele tijd. Nu kan t echt niet langer en trekken wij wederom aan de bel. (stom van ons, drie weken na garantieperiode).
Hele vreemde, en niet meewerkende service dame gesproken. Keukenboer heeft daarover een mail gestuurd en whirlpool belde terug. Zeer meedenkende en vriendelijk meneer.
We gaan ,hoe dan ook, moeten betalen (ietsje minder dan regulier) maar ik ben allerminst tevreden. Het is gewoon een slecht apparaat, in meerdere opzichten. Ik begrijp niet dat dit gebeurt en dat die drie weken over garantietijd een probleem vormen (ook snap ik dat er n streep getrokken moet worden). Maar omdat die reparatie korter dan twee jaar geleden is uitgevoerd vind ik dat die garantie daarop dan opnieuw ingaat. Waarom werkt zoiets niet naar behoren en denken zulke bedrijven dat de consument het geld op de rug heeft groeien? We hebben ons nl te pletter gespaard voor die keuken. Ik word hier serieus verdrietig van.

Als dit onder coulance opgelost wordt. En ze de service aanbieden die onder de garantie valt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door james31