Klacht: vaatwasser stuk huisje 815

op 23 mei 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Al 30 jaar kom ik in De Efteling, geweldig park!
Pinksterweekend met kinderen, aanhang en kleinkinderen 1 huisje in Bosrijk gehuurd. Vaatwasser werkte niet naar behoren. Na melding werd aangeboden een monteur langs te sturen maar we hadden al 2 dagen met de hand afgewassen omdat we steeds dachten dat het aan ons lag dat de vaat weer vies uit de vaatwasser kwam. Dus de laatste dag ook maar zelf afgewassen.Ik had wel een excuus of wat meer service verwacht.
Wat schetst nu mijn verbazing. Ik wil op Zoover mijn klacht zetten omdat dit me toch wel tegenviel. Blijken er mensen met dezelfde klacht heel anders behandeld te zijn. De vaat werd opgehaald en schoon terug gebracht. er werd wat lekkers aangeboden voor bij de koffie en de kinderen kregen een kleinigheidje.
Dat noem ik service! Maar ik heb er niks van gemerkt.

Wij zijn nu weer thuis dus ik verwacht nu ook niks extra's meer. Maar ik hoop wel dat jullie je personeel opdragen om steeds hetzelfde met klachten om te gaan.
En ik vind het park zo geweldig dat ik toch wel weer terug kom maar dit moest ik even kwijt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rina Joosten