Klacht: Vaatwasser Electrolux

op 22 juli 2020 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb bij Superkeukens 2 jaar geleden en hele nieuwe keuken aangeschaft met 5 apparaten die onder Electrolux vallen.
Ik heb de vaatwasser pas sinds 11-2018 in gebruik en deze gaf nu een storing I30 aan. Nadat de monteur langskwam constateerde hij al snel een klein gaatje in de bodemplaat van de vaatwasser waardoor die water lekt. Vervolgens zei de monteur dat dit door foutief gebruik komt met het zout bijvullen en het mijn eigen schuld zou zijn en ze dit niet repareren en dit ook niet onder de garantie valt. ik moest ter plekken 119 euro afrekenen.
De vaatwasser is pas 1,5 jaar in gebruik en in die tijd maar 1x het zout bijgevuld netjes volgens de voorschriften in het onderhoudsboekje en direct daarna een programma laten draaien. Ik ben het er dan ook niet mee eens dat dit foutief gebruik is en ik ben sterk van mening dat ik altijd zorgvuldig en netjes met de vaatwasser omgegaan ben. Dat de schuld nu op mij afgeschoven word accepteer ik dan ook niet.

Wanneer Electrolux een nieuwe vaatwasser installeert voor die 119 euro die ik al betaald heb aan service kosten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

4 maanden geleden - Goedemiddag, ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. We hebben u echter eem omruilvoorstel gedaan en dit per mail naar u toegestuurd. Indien u van deze oplossing gebruik wil maken kunt u een reply geven op de mail zodat we het voor u in gang kunnen zetten. In het omruilvoorstel is rekening gehouden met de kosten van het bezoek.Met vriendelijke groet,Anjuli Electrolux Webcare

Reactie van de melder van de klacht 12Tes12

4 maanden geleden - Goedemiddag,Dat klopt. Echter heb ik ook een reactie gegeven op deze mail dat ik dit alsnog teveel geld vind voor een nieuwe vaatwasser en ik graag een nieuw omruilvoorstel tegemoet zie per mail.

Bericht van Electrolux

4 maanden geleden - Goedemiddag, vervelend dat u zich hier niet in kan vinden. De afdeling zal hierin echter een besluit nemen.Met vriendelijke groet,Anjuli Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 12Tes12