Klacht: vaatwasser die niet werkt

op 17 januari 2014 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

ik heb vorig jaar een keuken inclusief vaatwasser gekocht bij Ikea.
Alleen na het monteren door het montage bedrijf van Ikea vond ik het was resultaat waardeloos dus een monteur laten komen, krijg ik te horen dat het plastiek om de vaatwastablet af moet. hij is zo energiezuinig dat hij dat niet kan oplossen. ook werd er duidelijk gemaakt dat deze jongeman mij matste want er was geen deffect.
Nu heb ik een jaar lang alles op de hand af gewassen en daarna in de vaatwasser gezet en toen iemand op visite kwam en het aanzag viel hij van zijn stoel van verbazing dat Ikea zulke slechte apparatuur verkoopt en dat het bijna niet waar kan zijn.
Dus ik weer Electrolux gebeld nu kwam er absoluut een aardige man die heeft gezien dat de vaat er vies uitkomt en kon geen defect ontdekken maar toch dingen vernieuwd. nu was het resultaat niet beter dus meneer is weer terug gekomen nu kon hij wel een defect ontdekken en de vaatwasser deed het echt veel beter . alleen dat was voor enkele weken hij wast nu weer niet schoon.
Dus weer gebeld komt er een malloot aanzetten ( zelfde persoon als de eerste keer )met een kaart van calgonit en ik mag geen sun meer gebruiken en hij kan geen defect ontdekken dus ik moet 105 euro betalen.Hij heeft niet eens gekeken hoe de vaat eruit kwam.
Betalen ga ik niet voor een malloot die klinkklare onzin verteld.

Ik heb een hoop geld betaald voor een keuken met degelijke apparatuur ik denk dat de tijd is aangebroken voor een vaatwasser die werkt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Electrolux

Heeft op 01 december 2014 om 15:52 geantwoord

Inmiddels is in overleg met IKEA een nieuwe afwasautomaat geleverd en deze klacht opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door celeste123