Klacht: Vaatwasmachine

op 12 oktober 2017 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Er zat een stukje glas in de pomp van mijn vaatwasser kreeg een fout melding i50 gebeld en gevraagd wat het was moest kijken of er glas in het putje lag dat was niet het geval monteur laten komen bleek dat er een stukje glas in de pomp zat hoort daar toch niet te kunnen komen heb altijd een keuken van Ikea gehad altijd een vaatwasser nooit geen problemen gehad en nu na een jaar dit terwijl ik heel zuinig er op ben alles netjes afspoelt voordat ik het er in zet ik vind niet dat het hoort waarom zit er in het putje naar de pomp geen zeefje de monteur zei het niet maar ik begreep uit zijn reactie dat het veel vaker voorkomt 5 min bezig geweest 100 euro

Als ik nik hoef te betalen maar ik vind ook voor andere mensen dat dit opgelost moet worden want ik weet zeker dat er nog heel veel zijn die dit hebben want zoals ik al aangaf ik ben er heel zuinig op en ik denk de meeste mensen niet

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 12 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Wij vinden het vervelend te moeten vernemen dat de pomp van uw vaatwasser verstopt zat. U heeft garantie op technische defecten. Aangezien in uw geval het geen technisch defect betreft, heeft de technicus kosten berekend voor het bezoek. Wij zien geen reden om hiervan af te wijken.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:10 geantwoord

Waarom heb ik dit probleem 20 jaar niet gehad en nu met deze nieuwe heb ik het binnen een jaar als er een filter wordt vergegeten en ik vermoed expres dan is het een lekker verdienen voor jullie je stuurt een monteur is vijf min bezig en verdient 100 euro dat is goed verdienen maar ik ben niet van plan het bedrag te gaan betalen ik ga dit verder uit zoeken bij de consumenten bond

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolasfernandez