Mijn Klacht:
Ik woon sinds een halfjaar op mezelf in een flat in de dierenriem te schijndel. In het begin heb ik de sport reclame ongeveer een maand niet ontvangen. Ik heb iedere donderdag aangegeven via de site dat ik de reclame niet had. Daarna ontving ik de reclame weer wel een aantal keer en nu heb ik hem weer zeker 5x niet gehad.
Gewenste Oplossing:
Willen jullie in gesprek gaan met de bezorger wat hier de oorzaak van is? Zodat ik mijn folders wel krijg.

