Klacht: vaak geen reclame folders in de brievenbus

op 08 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

ook deze week heb ik weer geen folders ontvangen in mijn brievenbus terwijl ik echt moet leven op de aanbiedingen aangezien alles voor mij al zoooo duur is.
ik wordt hier inmiddels echt een beetje moe van dat ze er zo’n zootje van maken.
de ene keer krijg ik mijn folders wel en dan weer een paar weken niet.
ik snap het ook niet.

als ik mijn folders gewoon netjes ieder week in de brievenbus mag ontvangen!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 maart 2020 om 13:47 geantwoord

Beste Jessica Scipio,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen op zaterdag tm dinsdag bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
Mail gerust als dit niet het geval is: [email protected]

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de www.Folders.nlapp voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta