Klacht: Pakket is (nog) niet geleverd

Mario Kersbulck op 03 juli 2018 over USPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf USPS
Status Open
Datum 3 juli 2018

Een klant heeft op 14 juni 2018 een bestelling geplaatst in de Verenigde Staten, verzonden met USPS. Ondanks dat de trackinginformatie aangeeft dat het pakket op 29 juni is afgeleverd, heeft de klant het pakket nog niet ontvangen.

Mijn Klacht:

Op14 juni 2018 een bestelling gedaan in De US. Is verzonden met USPS.
Volgens track trace zou het afgeleverd zijn op 29 juni, maar ik heb niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket daadwerkelijk bij mij afgeleverd is

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Opgelost :-)

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM