Klacht: Blijft rekeningen sturen ondanks gecanceld account

Coby-Jansen op 12 februari 2021 over UseNext in de categorie Hostingbedrijven

Ooit vorig jaar december (2020) gekeken bij usenext en aan account aangemaakt, maar het bleek niet dat te zijn wat ik zocht en ook te duur dus dezelfde dag het account gecanceld. Nu blijft usenext maar rekeningen sturen en deze beginnen nu zelfs dreigend te worden, maar ik weiger te betalen voor iets wat ik niet gebruik en zelfs opgezegd heb. Zelfs de proefperiode niet gebruikt, terwijl zij volhouden dat ik te laat opgezegd heb. Dat zij hun administratie niet op orde hebben, daar hoef ik niet voor te boeten toch? Bedrag is rond €100 voor een heel jaar????

Wanneer zij zorgen hun administratie op orde te hebben en mij niet blijven achtervolgen met rekeningen en dreigementen.Ik heb geen account bij hen en zou iedereen afraden dit wel te doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UseNext

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UseNext nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Coby-Jansen

1 jaar geleden - Heb nu zelfs een mail van een duits incasso bedrijf gehad en onder protest betaald maar blijf er achter aan gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Coby-Jansen