Klacht: urine lucht

op 09 juli 2013 over Flexa in de categorie Producten

Na het sauzen van de slaapkamer hebben wij een sterke urine lucht hangen met warme ddagen wórdt dit nog erger eigenlijk niet in te slapen wat te doen echt smerig!!!!!

Hoe we deze lucht weg kunnen krijgenen op jullie kosten het liefst

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - We hebben de klantop 09-07 verzocht zijn contactgegevens bij ons bekend te maken, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - 09-07 at ca. 12.15. Gesproken met de klant en passende oplossing aangeboden. Klant ging hiermee akkoord en gaf af dat hij dit een passende oplossing vond en dat zijn klacht tot volle tevredenheid is afgehandeld.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flexa

2 jaren geleden - WE hebben de klant verzocht om contact met ons op te nemen zodat we dit gericht kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer AkzoNobel Decorative Coatings BV

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 10:05 geantwoord