Klacht: Zending onherstelbaar beschadigd.

sjw op 26 maart 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje van 5,2cm door brievenbus van 2,4 cm gepropt.
Inhoud onherstelbaar beschadigd. UPS zegt de afzender moet claimen.
IK ben de benadeelde ontvanger.
Moet ik met de buitenlandse afzender bellen om de handelswijze vd UPS bezorger te bespreken BELACHELIJK !!!

Gewenste Oplossing:

UPS dient aan te bellen als een pakketje niet door de brievenbus kan.
Stel de klant tevreden en vergoed de schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 26 maart 2018 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij adviseren u om de verpakking en inhoud zorgvuldig te bewaren, zodat de zending indien nodig geinspecteerd kan gaan worden.

Ik zie dat de schade melding reeds in ons systeem staat en u zult geinformeerd gaan worden als er een inspectie plaats gaat vinden.

Mocht dit niet het geval zijn, dan zal de verzender, als onze opdrachtgever een claim gaan ontvangen. Wij raden u dan ook aan om de verzender te contacteren over de verdere afhandeling van deze schade.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

sjw

Heeft op 30 maart 2018 om 10:58 geantwoord

UPS wil dat de (duitse) afzender een klacht deponeerd. Echter de Nederlandse ontvanger zit met een beschadigd pakket, afgeleverd in Nederland, door UPS-Nederland. Ik ervaar deze schadeafhandeling als ver onder de maat en ben erg ontevreden over de aanpak van UPS-Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door