Klacht: Een pakket die naar de Nederlandse Antillen namelijk St. Maarten moets gaan werd naar Nederland gestuurd.

op 17 mei 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar sport schoenen van het merk Nike werd naar Nederland verstuurt in plaats van Nederlandse Antillen. Het eea werd gekocht bij het online winkel genaamd : EASTBAY in de VS. Verder Werd het met de Bedrijf UPS geschipperd. De tacking Nr.: https:tools.usps.comgoTrackConfirmAction?tLabelsEE988274960USutm_sourceexpectedutm_mediumemailutm_contenttracking-numberutm_campaigntrackingnotify

Gewenste Oplossing:

Retour het paket aub Naar de Caribisch Nederland eiland Sint Maarten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

7 dagen geleden - Beste, Onze excuses voor het ongemak. Wilt u ons het trackingnummer toesturen? De link uit het bericht doet het namelijk niet. Zonder een trackingnummer kunnen wij niet nagaan wat er is gebeurd. Met vriendelijke groet, UPS social media team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pakket SXM

7 dagen geleden - Tracking Number: EE988274960US

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 22 mei 2018 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Het door u opgegeven trackingnummer is een Post trackingnummer en niet een UPS trackingnummer. Als de zending verstuurd is vanuit Nederland dan adviseren wij u om contact op te nemen met PostNL. Is het pakket verstuurd vanuit een ander land dan adviseren wij u om de lokale post hiervoor te contacteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Pakket SXM