Klacht: UPS neemt Kiala over en bakt er niets van.

op 30 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds UPS de fa KIALA heeft overgenomen is het bijna onmogelijk om een pakket te versturen van het ene UPS action-point naar het andere. Om een verzendlabel aan te maken, hetgeen zeer gemakkelijk was bij KIALA, heb je al haast een universitaire opleiding nodig: het is haast niet te doen!!
Als je er dan nog bij rekent dat UPS een euro duurder is (korting die ze geven werkt niet), en als je dan de klantenservice belt met je klacht wordt volmondig toegegeven dat er veel klachten zijn, maar dat zij (de telefoniste) je helaas niet verder kan helpen.

Als ik weer het oude KIALA invulformulier kan gebruiken om een verzendlabel aan te maken en met IDEAL kan betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 31 oktober 2017 om 06:02 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. De meest makkelijke manier voor het aanmaken van een UPS Access Point Economy label is door gebruik te maken van onderstaande link :

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht, die helpt ons om onze service te verbeteren.

UPS Social Media Team

Heeft op 31 oktober 2017 om 09:35 geantwoord

Er is niets veranderd, het is nog steeds een (engelse) niet te volgen pagina.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Rechtsboven kunt u de taal wijzigen. Hieronder vind u de link naar het Nederlands : https://www.ups.com/uaps/create?loc=nl_NL Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Wil Schoonenberg

3 jaren geleden - Na het invullen van alle gegevens kwam ik aan betalen toe en kreeg toen de melding dat ik voor deze service een contract moest hebben met de foutcode: UPS81516.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Schoonenberg