Klacht: Ups

op 22 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte Ups.
Het valt mij de laatste tijd regelmatig op dat jullie waar het maar kan de bestelwagen parkeren. Op kruispunten, hoeken van de straat en in kleine steegjes zodat niemand er meer doorheen kan en de bewoners de deuren niet uit kunnen. Daarnaast staan er in die steegjes van het centrum van den haag ook fietsen geparkeerd en moest meneer de pakjesbezorger mijn fiets verplaatsen zodat hij langs de auto kon lopen, nou zag ik toen ik mijn fiets wilde pakken dat hij is gevallen en nu aan alle kanten vast loopt. Dank voor het slopen van mijn fiets UPS.

Parkeer de bestelwagens op aangewezen parkeervakken en niet op de plekken waar jullie hinderen opleveren voor de omstanders en loop dan een keertje extra met de pakketjes als het afleveradres net iets te ver is. Daarnaast verwacht ik dat er voorzichtig word omgegaan met de fietsen die er in de straat staan die de bezorger eventueel belemmeren in het wegbrengen van de pakketjes. Eventuele vergoeding zou op zijn plaats zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 22 december 2017 om 16:22 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center met referentie 1-80088835059 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en de chauffeur hierop aanspreken.

U zult door het center telefonisch gecontacteerd gaan worden aangaande deze klacht.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Annerijf