Klacht: UPS

op 16 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De site van Ups is uitermaten slecht, meerderen functies van de site werken niet. Als je de lever datum van je pakket wilt veranderen is dit niet mogelijk, als je het lever adress wilt veranderen is dit ook niet mogelijk. Ik vind dit belachelijk en uitermate onprofessioneel. Ups geeft je een willekeurige lever datum door hun uitgekozen, zelf heb je hier dus geen invloed op, als die dag voor jou niet uitkomt heb je dus pech. Met andere woorden, ups verwacht dat je vrij neemt van je werk en de heledag gaat wachten op je pakket, aangezien ze ook geen tijd aangeven, de enige informatie die ze je geven is :’ tussen 9;00 en 19;00′, en het aller vervelenste is nog dat ze het niet bij je buren willen afleveren als je zelf niet thuis bent. En ik heb meerdere keren geprobeerd in contact te komen met ups om het te vragen of het dan bij het post kantoor kon worden geleverd maar dit was ook niet mogelijk, dit doen ze pas na 3 keer geprobeerd te hebben het pakket bij je af te leveren. Dit is absoluut verspillen van iedereen zijn tijd aangezien ik nu al kan zeggen dat ik alle drie die keren niet thuis ben omdat het tijdens werk tijd is!

wanneer UPS hun beleid aanpast.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:24 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door pipm