Klacht: Update vanuit Samsung

op 05 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

@SamsungNederland, aangeven dat ik een update moet doen op mijn Smart TV. Nadat deze update is uitgevoerd krijgt mijn tv allemaal storingen en mankementen. Met jullie contact gehad en dan durven jullie te zeggen dat ik zelf de kosten moet betalen voor een reparatie!!!! #hetmoetnietgekkerworden Slechte service #SamsungNederland

Gewenste Oplossing:

Samsung moet deze kosten betalen omdat na de update mijn tv niet goed werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenMeijer