Klacht: update

op 17 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ben 3 dagen bezig geweest om te ”updaten”lukt niet ,kon verder ook geen t.v. kijken ,bij m,n dochter was het updaten binnen 3 min. klaar ,heb daarna een monteur laten komen ,omdat ik dacht dat m,n t..v niet goed was ,hij concludeerde ,dat het aan ziggo lag ,wij hebben de t..v meegenomen naar de andere kant van Gastel ,en wat denk je ? het updaten was zo gebeurt ,,zo zie je maar hoe zwak het signaal is hier bij mij ,ik wil dit opgelost hebben ,ik betaal er genoeg voor ,nu 3 dagen geen t.v. kunnen kijken en ook nog onkosten gemaakt voor een monteur langs te laten komen ,ben hier niet blij mee ,word het niet verholpen ,zal ik toch overstappen op iets anders,dit signaal is veel te zwak! hoop iets van u te vernemen ,alvast dank ,vr, gr, J,Baselier

ik ben pas tevreden als het hier in het ziggo kastje perfect werkt ,en ik geen ''strepen'' meer door mijn beeld heb lopen als ik naar een film zit te kijken ,is irritant !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door georgemichael